storebror og junibaby=) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 er det stor forskjell på sportsdelen der?liggelengde og bredde? Lest at lengde på teutonia er 90 cm,hva med bredde? og simo,hvilke mål har den?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-mistral.html#jreview_271 33cm bredde innvendig i sittedel altså, søkte på simoen også, men fikk ikke opp noe der. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138659406 Står 35cm på denne, men usikker på om det er oppi eller utenpå...
storebror og junibaby=) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 dytter denne jeg. Noen som har hatt begge?eller har den ene og kan ta mål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå