Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Her er det grått vær idag, det hadde jeg ikke planlagt. Jeg tror jeg er veldig værsyk, for blir så trøtt av slikt vær. SÅ har jenta mi kommet hjem fra barnehagen, hun er ikke i form. Så håper at det somskal komme av sykdommer kommer nå, så vi blir friske til julen. Det går både vannkopper og spysyka her nå.. Hva er deres planer for dagen? Mine var å gå på byen, bake senere idag. Og trening ikveld. Men nå skal jeg kose meg sammen med jenta mi i stedet for. Nå har vi akkurat sett Dora.
Mille** Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Mårn! Her er planen å fyre i ovnen og vaske huset. Merker at arbeidslysten lar vente på seg da. ;o) God bedring til jenta di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå