Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Her er "historien" min.. med 1.mann hadde jeg eggløsning 12 dager etter 1.dag mens. Gikk med menssmerter fra et par dager etter og videre ut i syklusen. Testet på IKM, uten positiv test.. testet flere ganger dagene etter uten at det ble positivt. 10 dager etter IKM fikk jeg en veeldig svar positiv strek ca 10min etter jg tissa på pinnen. Gikk til legen med urinprøve, og den var positiv:o) Denne gangen hadde jeg eggløsning 20. November (er litt usikker på når mensen begynte, men vet jeg hadde den 11.Nov, for var på julehandel og skifta tamponger i et:o) Testet i går, men testen var negativ. Har hatt menssmerter siden 25.Nov, og føler mensen er "rett rundt hjørnet" hele tiden:o) Tenker at det kanskje er i dag mensen faktisk skal komme? Ikke vet jeg:o) Nervepirrende når jeg vet at i forhold til forrige gang så blir kanskje ikke testen positiv får om ei uke... det er 18 dager siden eggløsning nå..forrige gang var det 25 dager etter eggløsning testen ble posiv.... BLI GAL!! (vet noe hvorfor det er sånn forresten... hvorfor ikke positiv test før??
Allegra -med gullspira- Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 At den ikke blir positiv før senere er vel at noen ikke produserer så mye hcg i starten på ett svangerskap som andre, og noen prod. mer og kan teste pos mange dager før ikm.. Du får bare prøve å teste igjen om noen dager, har hatt det på samme måte denne mnd og det er ikke til å holde ut:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 nei..det er rett og slet ikke til å holde ut:o) Venter spent hver gang jeg er på do om jeg har fått mensen.. "føler" meg så gravid! Tenker som en gravid! Det var slik jeg ble med en gang forrige gang også.. får skikkelig "angst" inni meg for å gjøre noe "galt".. er aldri slik ellers:o) jeg vet at jeg ikke kan være med i bursdagselskap neste helg, for jeg kan jo ikke drikke....men samtidig har jeg ikke noe håndfast bevis på at jeg er gravid.... og det er jo heller ikke sikkert at jeg faktisk er det..... BLI GAL!! ) Så på turnoppvisning i går, og når de minste kom hinkende inn med nissedrakter på ble jeg så rørt at tårene begynte å renne... det er ikke noe jeg gjør til vanlig...hohoho:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå