my71 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har født for 1,5 uker siden. Fikk en del plager knyttet til bekkenbunnen i etterkant av fødselen. Angrer sånn på at jeg ikke hadde en ordentlig rutine på knipeøvelsene under graviditeten. Hjelper mot og forebygger hemorider, livmorfremfall, urininkontinens m.m. KNIP i vei damer!
Bevind *har født*:) Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Det er godt det er noen som minner oss på det, jeg glemmer fort å ta knipeøvelser... Så denne er verdt å dytte på så alle ser den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå