Gå til innhold

Turnoppvisning, hvor var mødrene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var det "turnoppvisning" her. Det var deltagere på alle nivåer, virkelig alle nivåer. Selv har jeg to jenter på partiet for de aller yngste. Der trener barna sammen med foreldrene. Det er vel ca 13 mødre og 5 fedre på en vanlig treningstime. Da det kom til oppvisningsdagen stilte det 2 mødre og 5 fedre med ungene sine! Er mødrene mer redde for å gå ut på en turnmatte og bli sett på enn fedrene? Det var ikke noe vanskelig eller pinlig i det vi skulle gjøre. Desuten tror jeg ikke det var mange som så på foreldrene. Det var jo ungene som var søte!

 

For de eldre ungene, der foreldrene ikke skulle være med på turnmatta, virket det derimot som om det var stort overskudd av mødre som fulgte ungene sine og så på. Er virkelig mødre så ferige for å vise seg frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det var jo dårlig gjort om det var så mange som ikke møtte bare fordi mange skulle se på. Men noen har nok litt angst for slikt.Vi å skulle på turnfest i helgen, men ble dessverre syke. Kjedlig, minsten gleda seg slik også:(

Skrevet

Jeg var også på turnoppvisning i helga. Har med eldstejenta på det minste partiet.

 

Her var det desidert mest mødre på gulvet. Det skulle være to voksne per 5 barn, og dette var avtalt på forhånd. Det var 38 barn og 16 voksne. Deriblandt 1 far....

 

Synes heller det virker som om det er fedrene som synes det er flaut å være med barna ut på turnmatta jeg:) På partiet med 5-6 åringer var det også bare mødre. 8 stk. De var 36 unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...