togutter Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Dere som har fått sykmld grunnet kvalme? Jeg trenger en nå, virkelig!! sover nesten ikke på natta, sliter meg gjennom en dag på jobb...er så sliten, trøtt og klar nå..
Wiingla Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg sa til legen min at jeg var mye kvalm. Jeg kastet opp på jobb når det ble for mye, å beboerene fikk ikke den hjelpen de trengte fordi det ble for mye for meg. Jeg fikk da 50% sykemelding, men det gjorde det ikke noe bedre, reiste da tilbake til legen å uten mange spørsmål ga hun meg en 100% sykemelding ut resten av 1 trimester. Skal ikke på jobb føre januar. Er mye bedre nå, fremdeles kvalm og sliten og slike itng, men nå kan je slappe av å ta det i det tempoet jeg kan. Du kan også prøve disse seabanda, de fungerer plasserer du de rett, også kan du prøve ingefærrot. skjær den i tynne tynne skiver å ha kokende vann over, så drikker du det som te, det skal også hjelpe:) håper du får det bedre og at du får en sykemeldig. en ting er jo å gå så lenge kvalm, man blir sliten av bare det. man må prøve å gjøre alt for at det skal vli bedre:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå