Gjest Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Min samboer skal be hjem alle på kontoret, ca 10-12 stk. De skal få noe å spise, og tanken er at de skal treffes utenom jobben i hyggelig lag. Jeg skal ikke være tilsetede, så det må være noe man kan lage på forhånd og som han bare setter frem. Forslag ? Helst ikke kjempedyrt, siden lønna ikke har kommer inn enda da....
Gjest irismor Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Varme rundstykker (fra frysedisken) Eggerøre (den lager du på forhånd og gubben klarer å steke den) Spekeskinke/røkelaks (mange fine tilbud på rema på røkelaks) Tomater i skiver Potetsalat Du kan bytte ut rundstykkene med flatbrød, men det er mer mat i rundstykker. Lykke til. Eller så lager du et par poser med toro italienskgryte og har varme rundstykker ved siden av. Rundstykkene og gryta klarer gubben å varme opp =0)
Himmel og hav Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Løksuppe er jo nydelig. han trenger jo ikke å gratinere den, den kan jo bare serveres med godt brød ved siden av. Brød med brie er nydelig ved siden av løksuppe...mmmmm...tror jeg må lage det i dag selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå