Gå til innhold

Menyforslag til "jobblunsj"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer skal be hjem alle på kontoret, ca 10-12 stk.

 

De skal få noe å spise, og tanken er at de skal treffes utenom jobben i hyggelig lag.

Jeg skal ikke være tilsetede, så det må være noe man kan lage på forhånd og som han bare setter frem.

 

Forslag ?

 

Helst ikke kjempedyrt, siden lønna ikke har kommer inn enda da....

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Varme rundstykker (fra frysedisken)

Eggerøre (den lager du på forhånd og gubben klarer å steke den)

Spekeskinke/røkelaks (mange fine tilbud på rema på røkelaks)

Tomater i skiver

Potetsalat

 

Du kan bytte ut rundstykkene med flatbrød, men det er mer mat i rundstykker.

 

Lykke til.

 

Eller så lager du et par poser med toro italienskgryte og har varme rundstykker ved siden av. Rundstykkene og gryta klarer gubben å varme opp =0)

Skrevet

Løksuppe er jo nydelig. han trenger jo ikke å gratinere den, den kan jo bare serveres med godt brød ved siden av. Brød med brie er nydelig ved siden av løksuppe...mmmmm...tror jeg må lage det i dag selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...