Krissy78 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Bare en liten gratulasjon til meg selv... :-)
Sol + spire Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer så masse med den store dagen:)
Bevind *har født*:) Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Gratulere med dagen i dag da:)
Minamariamamma Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 gratulerer med dagen og velkommen i 30 års klubben:)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Gratulerer så mye med 30 års dagen! Håper du får en fin, flott og en strålende dag!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Grattis med dagen!! Feire med julebrus og kaker nå da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå