Gå til innhold

Har brukt 8 syktbarn-dager siden i høst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slår ikke feil altså, lillegutt er frisk og rask så lenge pappaen er hjemme fra sjøen, men når han er borte blir han syk. På to uker har jeg brukt 4 syktbarn-dager, og siden barnehagestart i september har jeg brukt 8. Håper dette gir seg snart, han kan da ikke fortsette å være så mye syk hele tiden? Huff får jo dårlig samvittighet overfor jobben også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, høres kjent ut. Jeg og mannen brukte opp alle sykt barn dagene vi hadde på en mnd når lille begynte i barnehagen. Endte til slutt opp med å ta henne ut av barnehagen og ble (for å gjøre en lang historie kort) hjemme med henne til hun var 2 år. Etter det har hun vært lite syk.

Skrevet

Det er jo typisk det :-/ Lillemor hos oss har nesten ikke vært syk etter barnehagestart i det hele tatt, men nå fikk hun falsk krupp og legen sa at da ville hun sykemelde meg siden det ble over en uke hjemme. Det går jo an å dra til legen neste gang lillgutt blir syk? Da slipper du ihvertfall å bruke opp sykt barn-dagene med en gang? (Om det er noe mer enn forkjølelse da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...