frokenO Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er for tiden sykemeldt.. mest pga svangerskapsplager... Jeg har en del vansker med å få sove igjen etter at jeg har våknet å gitt barn nr 1 mat om natten, han våkner 3-4 ganger om natten (er ikke et år enda). Det gjør meg utslitt, kvamlen og generellt i dårlig form når jeg får så lite søvn... Jeg klarer rett og slett ikke gjøre så mye... Er det noe vi kan ta som skal hjelpe på med å sove når vi er gravide? Ellers noen tips? Ellers må jeg jo bare forsette være sykemeldt.. vett jo ikke hva annet jeg skal gjøre?
3 prins på vei Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Vet ikke om du kan ta noe medisin for sovingen hvis du ammer. Vet at lavendel-olje er søvndyssende, så du kan jo dryppe en dråpe på puten din.Kjøp den på helsekost. Ellers er jo en varm kopp med urte-te godt for soving, ikke med sukker men med honning:) Lykke til. Fortsett å være sykemeldt det er nok best for både deg, barnet og den i magen. Det er bra at du kan hvile om du føler behovet og har mulighet når barnet sover på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå