Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for tiden sykemeldt.. mest pga svangerskapsplager...

 

Jeg har en del vansker med å få sove igjen etter at jeg har våknet å gitt barn nr 1 mat om natten, han våkner 3-4 ganger om natten (er ikke et år enda).

 

Det gjør meg utslitt, kvamlen og generellt i dårlig form når jeg får så lite søvn... Jeg klarer rett og slett ikke gjøre så mye...

 

Er det noe vi kan ta som skal hjelpe på med å sove når vi er gravide?

 

Ellers noen tips? Ellers må jeg jo bare forsette være sykemeldt.. vett jo ikke hva annet jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du kan ta noe medisin for sovingen hvis du ammer. Vet at lavendel-olje er søvndyssende, så du kan jo dryppe en dråpe på puten din.Kjøp den på helsekost. Ellers er jo en varm kopp med urte-te godt for soving, ikke med sukker men med honning:) Lykke til.

Fortsett å være sykemeldt det er nok best for både deg, barnet og den i magen. Det er bra at du kan hvile om du føler behovet og har mulighet når barnet sover på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...