Twinkel Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 god morgen jenter =) Jeg lurer på om noe er på gang her hos meg jeg,våknet med mensmurringer som kommer og går..men jeg er førstegangs og vet absolutt ikke hva jeg skal kjenne etter og om jeg skal ta disse murringene seriøst.. jeg har ikke hatt kynnere eller noen ting i svangerskapet så synes det er vanskelig å kjenne etter om dette er noe eller ikke. noen som vet? det begynte bare sånn plutselig og det kjennes nesten ut som om jeg må på do på en måte,men jeg må ikke det(veldig flink å forklare:P) sendte nettopp kjæresten på jobb,så håper egentlig at det ikke skjer så mye mer.
veslebulka Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 det kan jo være starten på noe,rier kommer takvis og bygger seg opp,for så å avta til neste ri.veldig mange opplever starten som mensmurringer,som går over til rier.ønsker deg lkke til
Twinkel Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 oki=) takk for svar.. men når man har mensmurringer er det sånn vanlig at de kommer og går..for her kommer de og går=P sånn med jevne mellomrom tror jeg:P føler liksom på hele kroppen at det er noe på gang samtidig som om jeg føler at jeg bare innbiller meg noe! tror kanskje jeg kjenner nå at det blir litt vondere,ikke lett dette her! =)
veslebulka Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 nei det er ikke enkelt,men du kan jo ta tiden på takene å se om det blir hyppigere og vondere etterhvert,tror det er noe på gang hos deg.
Twinkel Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2008 oki=) jeg får prøve meg litt fram:) tusen takk for svar:) Ha en fin mandag=)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Her kan du ta tiden mens du sitter foran pc'en: http://www.varktimer.se/ Det er det jeg holder på med! Hos meg kjennes det som en kraftig menssmerte samtidig som livmoren snurper seg sammen (som en kynner, bare sterkere). Nå har jo jeg født før, men denne gangen har jeg hatt så mange falske alarmer (lurerier) at jeg vet ikke lenger! Første gangen kjente jeg riene akkurat som en menssmerte, men de kom regelmessig. Så det er jo greit å kikke på klokka når du kjenner det og se om det er et mønster! Lykke til!!
Twinkel Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 har prøvd å ta tiden,men det var litt vanskelig synes jeg.siden det kommer ikke i sånn skikkelig vondter,det er bare menssmerter på en måte. og de varer ikke så lenge,vanskelig å kjenne når de begynner og slutter liksom.. men det jeg reagerer på er at det kommer og går som det gjør..synes det var litt rart..men jeg får prøve og ta tiden=) takk for svar:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Synes det høres ut som det kan være begynnelsen på noe i hvert fall!
Bevind *har født*:) Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Startet slik på meg med første. Hadde små mensmurringer hele natt til lørdag og hele lørdag,men det var ikke vondt så jeg tenkte egentlig ikke over at fødselen var i gang da.. Sendte mannen på fisketur på kvelden til og med..Ble ikke vondt før på søndag morgen,og da gikk det bare 2,5 time så var hun ute:) Håper på en lik fødsel denne gang;) Høres ut som det er noe på gang hos deg, så pass på å få hvilt deg hvis du klarer og evt gå å ta deg en god varm dusj. Husk at det er viktig at du har energi i kroppen,så ikke glem å spise i dag:) Lykke til, du må holde oss oppdaterte:)
Twinkel Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2008 Nå stoppet faktisk mensmurringene:( har ikke kjent de på ca 20 min,er det stopp da? =P har nettopp fått sambo hjem fra jobb oxo..kjenner magen er veldig aktiv og ikke rolig,er det ikke sånn at baby blir rolig hvis det er noe fødsel? kunne ønske det var ett lite tegn som fortalte meg om det er noe på gang eller om jeg blir lurt:P
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Det er ikke lett dette her. Nå har det begynt å roe seg litt her også, jeg lurer på om jeg skal late som ingenting og sende mannen på jobb når han kommer hjem etter å ha levert i barnehagen. Blir det ordentlige rier merker man det jo.... Da greier man ikke annet enn å puste mens det står på!
Twinkel Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2008 nei,er vanskelig å vite når det faktisk er noe, i hvertfall når det ikke gjør noe vondt.. sambo jobber en time fra der vi bor og han må ta ferge så han er på vei hjem no.. har hørt at fødsler kan være ganske lik sin egen fødsel,og min mor sin fødsel med meg var veldig kjapp..hun merket ingen ting før hun hadde 5 cm åpning så gikk det fort i svingene derfra,jordmor sa oxo at jeg kom til å fø fort så jeg tenkte det var like greit å få han hjem hvis det skulle skje noe sånn veldig plutselig. men no kom det litt sånn mensmurringer igjen:P opp og ned og fram og tilbake=P håper det går fint med deg:)
Lille_Sebastian :D Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 Oi oi, dette høres spennende ut, da er det nok noe forberedelser på deg da Er jo ikke lenge igjen.. men er første gangs selv, så kan ikke svare deg helt sikkert, men høres ut som om det er noe på gang rett rundt hjørnet da
Twinkel Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2008 mhm:) men det dabbet litt av sånn plutselig:( så det var litt kjedelig! men får håpe det tar seg opp igjen,er ganske rar i magen,på en rar måte:P så er ikke så lett å vite om det faktisk skjer noe eller ikke! men vi krysser fingrene for at han er klar for å komme ut:) når har du termin da? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå