Gå til innhold

Aldri mer kjerringråd om fødsel her!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En ting er bra sikkert, det finnes INGEN kjerringråd for å starte fødsel om ikke ting er klart enda.. Og da hadde fødselen startet allikevel, Det eneste som skjer er at vi gravide bli stresset... Hadde et kjerringråd funket så hadde det ikke fantes 200 stk:-)

Etter å ha prøvd alle råd, smører jeg meg med tålmodighet i adventstiden:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Så enig! Jeg gir opp. Alle som påstår at det hjelper kan bare holde tett! Har prøvd det som er å prøve, er helt utslitt, stresset og oppgitt. Orker ikke mer nå. Denne ungen kommer ikke ut likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med god gammel dags sex,hvis barnet er modent og klar så har sæden ett hormon som kan sette i gang fødselen.Tro meg kos deg så lenge du kan i dvangerskapet før du vet ord av det vil du være en sliten mor med bleie skift og stor skitten tøy dunk.hehe.lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bullshit!!!! INGENTING VIRKER.!! Ikke god gammeldags sex heller... Det hjelper IKKE!!!!!

Sorry... Er så lei av å håpe at kanskje skjer det noe snart... Kanskje i natt... Kanskje i morgen.... I natt da... Men nei... Ingenting skjer.!

 

Tror ikke lenger at den ungen har tenkt seg ut i det hele tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Dette tenker jeg er veldig individuelt fra person til person og samtidig er det en evig debatt om det funker eller ikke. Jeg tenker at barnet kommer når det er klart rett og slett. Har benyttet både bringebærbladte og kapsler hittil. Men ikke for å igangsette fødsel. Bare for å få en lettere èn. Jeg er veldig lei og fødeklar jeg også. Sex har ikke hjulpet noe og flere ganger har jeg tenkt "i kveld skjer det", men igjen... jeg trur det skjer når det er ment for å skje. En uke overtid eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...