Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Noen andre som smugrøyker for samboer og familie??? Nå skal det sies at jeg har kjempedårlig samvittighet både for dem og den lille, men det har vært så opp og ned i forholdet siste del av svangerskapet at røyken har liksom blitt min trøst...:/ Kuttet ned fra 15 om dagen, til 2-4 nå.. Sambo har den formening at om man tar en røyk nå og da, så kommer barnet ut som en grønnsak... Noen meninger/synspunkter???
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 neida.. fortsett å lyge for deg selv og andre du
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 smugrøkte litt selv jeg.. Gikk så bra så.. Slapp å smugrøyke for mannen min.. Heller resten av verden.. Syns det er flaut å være gravid røyker jeg.. Er så mange som kikker stygt på en..! rar holding mannen din har til røyking.. Greit nok att det ikke er bra.. Men noen grønnsak blir det neppe.. Mange på min alder som mødrene dems røyket under svangerskapet, ble folk av de og..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå