Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Gutten min på 6 og en halv måned har antydninger til 2 tenner som er på vei, men de er oppe og ikke nede. Trodde det var nede de fikk først, eller er det like normalt og få dem oppe først?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 ja vanligvis er det nede først, men kans skje de får oppe først. Min nevø fikk to tenner oppe først og det var ikke de første fortenna, så han så ut som en drakula hehe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Herregud, puster lettet ut. Da jeg leste overskriften var jeg forberedt på at når jeg åpnet innlegget at jeg skulle lese om noen som tente seksuelt på barn.... Noen barn for tenner først ned og de fleste får mest oppe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Mente foresten omvendt, hehehehehe... At de fleste får tenner nede først. Men noen får først oppe.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Ojojoj. Den overskrifta der så skummel ut. Godt det bare var barnetenner du ville vite litt om. Det vanligste er at de får tenner ned først, men noen får de oppe først enten helt foran eller litt på sidene.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 He, he.. Ja, måtte gå noen runder med meg selv før jeg åpnet det innlegget jeg også.. Godt at det var tenner det var prat om ja
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 hehe, kjente pulsen økte kraftig når jeg så den overskrifta ja...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 haha bra det ikke bare var meg! Lurte fælt på hva denne hadde på barneforum å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå