Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 jeg har fått utrolig mye utflod,vondt i magen(slik ubehag som jeg ikke kan si jeg har hatt før.) og i dag kastet jeg opp søndag. 07.12. Må si at jeg sluttet med p-pillen den 24 oktober. Fikk mensen den 26 oktober. Og har siden ikke brukt prevantiv. Fikk en lign.mens blødning den 22 og 23 november, men så var det slutt. Så tok jeg med urinprøve på tirsdag den siste uken, men de kunne ikke se noe på den, men det hadde da vært ei der før meg som hadde tatt hjemmetester som viste at hun var gravid og det slo ikke ut hos legen. Så enden på den visa var att jeg måtte ta blodprøve, men venter fortsatt på svar. Så mitt spørsmål er da: Er det noen som har hatt noe lignende dette med mens,vondt eller blødningene. Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 nå fikk jeg svar på blodprøven. Eller noe. Hun sa at det var 0-2 hun visste da ikke sikkert hva det betydde, men vet dere noe om det? Men hun trodde da at jeg ikke var gravid.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg vet ikke om du er gravid, men det høres ut som at du har kommet til et usannsynlig uvettig legekontor... (hvis det er legekontoret som har ringt deg om et prøvesvar de ikke vet hva betyr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå