Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jepp gleder meg! Shane er jo bare så utrolig nice;)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Me too Men har den på dvd da... Alle sesongene hittil... Men skal se på det likevel... Gleder meg!!!
Gjest Tale30 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Har du sesong 5 på dvd? Er det ikke den som skal begynne nå? Jeg har kun til sesong 4.
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Sesong 5 er sykt bra! Beste sesongen hittil
Gjest Tale30 Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg om hva jeg syns om den serien. Jeg liker den, og følger med, men syns den blir litt for velkonstruert på en måte. Alle er perfekte, sier de rktige tingene, gjør de kuleste tingene.. Det er ofte det som er forskjellen på amerikanske og engelske serier. For eksempel kan man sammenlikne Ghost Whisperer og Afterlife (hvis noen har sett disse) I Ghost whisperer har du den perfekte Melinda Gordon som smiler seg gjennom møtet med den ene døde personen etter den andre, alltid perfekt sminket og kledd. Så har du hun som er medium i Afterlife som er temmelig frynsete etter å ha kunnet se døde mennesker i et helt liv.. litt mer troverdig på en måte. Uansett.. jeg gleder meg like fullt til L Word, men jeg kunne ønske at hun Jenny Schecter (forfatterinnen) snart tok seg en tur. Hun er så innigranskauen enerverende.. Shane er en hit
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jenny blir bare verre og verre. Gled deg! Jeg er litt enig med deg. Men jeg synes ikke TV/film trenger å være realistisk hele tiden. Det er jo det som er så fint med det
Gjest Tale30 Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Åh herregud, blir hun verre? En mer pretensiøs og selvforherligende dramaqueen har jeg ikke sett hverken i det virkelige liv eller på film Jeg er helt enig i at ting ikke trenger å være så realistiske på film, men det blir liksom litt "too much" av og til.. Det blir så lite impulsivt liksom for det skinner gjennom a hver setning som sies er nøye gjennomtenkt på forhånd av 6 manusforfattere.. Men som sagt.. jeg sitter klistret så det er definitivt noe som funker
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Ja, hun blir mye verre. Nesten litt for ille. Virker nesten som de har gitt henne en helt ny personlighet! Men nå skal jeg ikke si mer
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Åh, skal selvfølgelig på seinvakt og er ikke ferdig før 2300:( (extravakt - kan ikke si nei pga tv-program;) ) Men må leite frem den gamle vhs video spilleren...sambo må ta opp til meg og dvd opptak har ikke vi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå