tebekaa Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er så utrolig fornøyd med at jeg fikk overtalt gråtassen til å bruke noen tusenlapper som vi egentlig ikke hadde råd til i høst da jeg kjøpte kombinert sykkelvogn og pulk til lille-snupp. For det første er sykkelvognen faktisk alt brukt ganske mye, og for det andre så er konseptet så utrolig genialt og enkelt og trygt og kult. Man bytter bare ut hjulene med ski, og vips så har man en super og vanvittig stabil pulk! Vi var på fjellet i helgen og bedrev litt sånn førjuls postkortstemningsaktiviteter og det merker jeg at vi hadde så utrolig godt av alle sammen! Og så er jeg bare så imponert over pulken som var så utrolig stabil og varm og god. Og lett å montere og demontere. Må bare rett og slett drive litt reklame, for jeg er så fornøyd: Se vidunderet på www.nordiccab.no. Kan virkelig anbefales hvis noen skulle "sitte på gjerdet".
frøydis m/ 4 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Så deilig når slike innkjøp svarer til forventningene! Det hørtes flott ut med skitur og postkort :-) Sikker på at det gjør godt for en sliten kropp. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle ha pulk. Min eneste erfaring med pulk er fra jeg som ganske ung var med på påsketur med en gjeng ungdommer. Vi fikk låne pulken til min svoger for å dra mange, mange liter melk i . Uten melk ville det jo ikke blitt kakao,- og påske er påske..... Ihvertfall var det en utrolig tung og slitsom opplevelse,- og det sier kanskje litt om mine skiferdigheter også... Nå kan jeg jo se at pulkene er blitt bedre, og at det ser fantastisk flott ut for liten venn å sitte å kose seg der med familien på tur, men akkurat den opplevelsen må nok mine barn klare seg uten.....
Maud Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Der fikk jeg ammunisjon igjen for å få et sånt vidunder hjem til oss også. Maudmannen var ivrig helt til kontoen begynte å bli tom... Nå som jeg er tilbake i ny jobb er jo kontoen min fullere, så jeg får kjøpe en jeg. Med et fartøy fylles i hvert fall ikke garasjen fullt så mye. Mine skiferdigheter tilsvarer ikke at jeg kan gå med pulk, men det er godt å høre at den er stabil. Jeg var redd den var "veltete", den er jo høyere enn andre pulker.
dritgrei hei hei! Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 denne vil jeg ha og....... ha ha ha ha men jeg har ikke så mange penger, men behovet er helt klart tilstede!
Mariamin Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Så flott at det er flere bruksområder for en sykkelvogn.... Det har jeg aldri hørt om.. Skal sjekke ut nettadressen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå