Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Dette synes jeg er litt vanskelig. Er i uke 24 og selv om magen begynner å bli ganske i veien for noen stillinger er det ikke noe i veien med lysten. Men det er så trist at kjæresten min får ikke helt lyst på meg for tiden. Har snakket om det og det er ikke det at han synes jeg ikke er flott, han bare føler det er så mye å passe på og magen min er i veien at han mister rett og slett lysten...han er veldig kjærlig og koser masse ellers så jeg klager jo ikke men jeg savner å ha sex også...føler meg som mannen i forholdet akkurat nå...får håpe det går over når babyen kommer ut. men da er det jo andre ting som faktisk kan bli i "veien"..nattevåk osv...får vel bare være tålmodig...noen som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jepp jepp jepp.. kjenner til det der. Han påstår at han tenner på meg ennå, alt er som før og bla bla bla, men sex får jeg ikke. Verken kos eller vanlig sex eller noen annen form for sex. Selv setter han umåtelig pris på om jeg gir han en hjelpende hånd når han har lyst men jeg får ikke noe tilbake. Begynner og bli provosert, lyst å fortelle han alt han ikke vet ang hva jeg gjør når jeg er alene for å ikke bli gal av mangel på tilfredstillelse, men ... Satse på at ting blir bedre når lille pia kommer og jeg får kroppen imn tilbake,- blir det ikke bedre, stenger jeg sjappa og tyr til hjelpemidler så får han klare seg selv. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 har det akkurat likt. Det har knapt vært mer enn 1 gang i det 2. trimesteret og jeg er nå i uke 28. Han sier at det ikke er meg, men at han bare har mistet lysten. Synes det er helt forferdelig, selv om mannen min er kosete og kjærlig så er all lidenskapen slutt. Får stygge tanker om at hvis det ikke løser seg kommer jeg til å slutte å prøve og stenge sjappa på fulltid, også etter svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå