Gå til innhold

Lurer på noe ang "lekedressen" til janus:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stund brukt denne som nattdrakt til gutten min, men så va det en gutt i bhg som gjikk med den over ullbody og strømpebukse

http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/hostvinter/ull-toy/janus/?page=2

Helt nede på siden :) Står jo lekedress/pysjamas? Hadde dere brukt den i bhg? Eller blir det for pysj aktig?

også en ting til:)

http://www.krabaten.no/29.jpg

Denne er den til inne bruk også? eller blir det for varmt?

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser på den som en pyjamas .. syns den ser ut som det.. og vi bruker den som det, så jeg forbinder den med det..hehe

Skrevet

Dersom det er prinsesse/prinseulldressen så bruker vi den i barnehagen. Den andre som er et par sider bakover som er i lyseblå og rosa, bruker vi til pysj for den er jo mye tynnere i materialet. Hun tasser rundt i den hjemme også men hadde ikke tatt den på til annet enn evt. under vinterdress om hun bare skulle være ute.

Skrevet

Jeg ville ha brukt dressen som vanlig inneklær. Jeg har begge settene, men i bukse og genser/jakke. Og det er ikke noe jeg ville ha brukt som pysjamas.

Skrevet

Den er kanskje litt tynnere i stoffet? Ser at knappene går på siden og ned langs låret (litt typisk pysjamas), så kanskje jeg ville ha brukt denne til det ja. Hvis den er tynn nok da. ;)

Skrevet

den blå der bruker vi som pysj på vår 4 mnd gamle gutt:)

Skrevet

Den første, med knapper som går nedover foten har vi kun brukt som pysj. Men jeg ser også at det er flere barn i bhg til minsten som brukes den som innedress.

Den er jo myk og god, og man slipper den teite glidelåsen som stikker og er i veien. Det er jo en smaksak.

Den andre, brune i krinkelull er mer det jeg ser på som innedress ihvertfall. Minsten får sånn til jul av storebror, og vi har tenkt på den som lekedress i bhg, utenpå strømpis og body.

Har sett mange barn gå med denne typen som innedress på senteret , bhg etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...