Gå til innhold

Flere småtroll som liker drømmehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi på 16 mndr gjør det, hun har blitt helt betatt. Moro å høre andre som liker det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg skulle ha visst det... men hva er drømmehagen? (minste min er 18 mnd....)

Skrevet

Hehe...ja...sønnen min ser også begeistret på det.

Har ikke helt fått med meg når det går. Vet du?

Skrevet

Gutten min på 3 år elsker det. Dæssi!!!!!

Det er ikke ofte hann ler sånn skikkelig, men for et par dager siden når senga til "Dæssi" flytta seg hver gang hun skulle legge seg oppi, da satt han i sofaen og hulskratta:) Så herlig å høre på!

Skrevet

Ingen som vil fortelle meg hva det er?

Skrevet

Det går på nrk super hver dag klokken 17.30.

Skrevet

Det er noe ala teletubbies, bare mye bedre:) Tror det er hun samme som har laget det.

Skrevet

Ok. takk! :)

Skrevet

Jenta mi på 18 mnd elsker det også. Har fått seg disse småfigurene og leker mye med de. Aller kjekkest er makka pakka!!

Drømmehagen er en serie som går på nrk super hver dag kl 17:30. Kjempekjekk for de små iallefall :)

Skrevet

Ja, på nrk super hver dag kl 17.30, det har så fine farger og alt er så kos ;-) Vesla mi elsker Makkapakka og Hoppsideisi :-)) Hun danser etter Hoppsideisi.

Skrevet

Makka pakka er en helt her også. Den dansen er jo kjempestas. Lillegutt står foran tv'n og klapper og svinger fra side til side:)

Skrevet

Da skal jeg huske å sette på oftere til han :o)

Skrevet

Dette må vi jo begynne å se på... :)

Skrevet

hvor har du fått tak i figurene??

Skrevet

brio har de ihvertfall og riktige leker tror jeg. riktige leker har ihvertfall toget, for det kjøpte faren min der her om dagen.

sønnen min digger det og vær gang jeg skifter bleie på han så skal han skifte bleie på tomlingene. her er tomlingene og makka pakka mest stas.

søsteren min mener at makka betyr amfitamin, så jeg tenker "en pakke amfitamin" vær gang han sier makka pakka.... hehe

Skrevet

Jenta mi sitter som klistret når det går på tv'n. Hun er bare 2 år, men veldig ivrig med å fortelle meg om det hun ser. Jeg pleier å få gjort unna litt mens hun ser på det og barnetv.

Skrevet

Syntes tidligere det så helt hjernedødt ut, men fant fort ut at det var populært. Lenge før hun fylte ett også..

Skrevet

Det er det eneste min jente på nesten 3 gidder å se på:)

Skrevet

Jepp :) Drømmehagen for alle penga her i huset også!!! Og på ettermiddagen pleier han å gå å vente på at det skal begynne hehe...

Skrevet

Ja spør meg ikke hvorfor, men drømmehagen (drømmebarnehagen) har stor kurs her i huset også, selv synes jeg det kan bli litt mye av det gode med plinkiplong og resten av lydene, men som jeg tenker, det er hvertfall ikke no slossing eller skumle ting.. helt harmløst.

Å da kan jeg lukke øynene trygt noen minutter etter middagen, mens litjmann sitter sammen med meg i sofaen å koser seg ;0)

Skrevet

Tuppa på 10 mnd stopper helt opp når det begynner, er helt fasinert. Sitter og klapper og smiler til tv. Merkelig å se hvordan det fenger, hun enser ikke barnetv vil vanlig.

Skrevet

Pjokken på 20 mnd har vært hektet på dette siden høsten, ELSKER det!

Hinkel Pinkel er favoritten og han har fått 3 myke figurer som han løper og henter etterhvert som de dukker opp på skjermen. Danser alle de forskjellige dansene og koser seg. Den episoden med sengen til hopsideisi elsket han også, lo og skrattet og løp rundt i stuen som han også skulle finne sengen. Et herlig friminutt for hele familien, lillesøster på 4 mnd finner også roen når hun hører sangen så populært i alle aldre ,-)

Skrevet

Tulla her er betatt! Ho er 1.5 år. Sitter rolig i 30 min når det er på TV;)

Skrevet

Ja, ettåringen min elsker det! Det eneste på tv han liker. Når han ser/hører at det er på, krabber han så fort han kan mot meg og kryper opp i fanget for å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...