AnTiLoPeSvIn Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 jeg trenger å viste hva kikhoste er på spansk.. noen som har aning? tviler..
AnTiLoPeSvIn Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 det kommer dessverre ikke opp.
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg veit desverre ikke hva kikhoste er, men hoste er hvertfall tos. Tos fuerte er sterk hoste.
Gjest -<<- Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Tos ferina, også kalt coqueluche. Eventuelt bare pertusis, om man snakker mer medisinsk språk.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2008 deer ja! hoff ! coqueluche...takk
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Coqueluche høres ut som en peluche coqueto.
Gjest -<<- Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er usikker på om coqueluche brukes i alle spansktalende land, tror de har stjelt det fra fransk via Brasil ellerno'. Hold deg til tos ferina, du. =)
2søtesmåh Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Ha-ha,- særlig om man ringer ang barnet....;o) Men de skjønner muligens hva man mener alikevel da,- vi kan jo bare tenke litt på HVOR lite norks en utlending behøver å kunne for at vi skal forstå HVA denne mener )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå