Gå til innhold

Venninner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon i dag med ei venninne, hun sier at alt som blir sagt til henne sier hun videre til sin mann fordi de har ingen hemmligheter for hverandre.

Jeg synes dette er helt galt, når jeg sier noe i fortrolighet til mine venninner regner jeg med det blir mellom oss, jeg kommer iallefall ikke til å si mye privat til henne mer!!

Deler dere alt med deres menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei deler ikke alt med han. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi det ikke er noe som angår han. Men vi har ingen hemligheter for hverandre.

Skrevet

Har sånn sett ingen hemmeligheter for min kjære. Men hvis en venninne forteller meg noe i hemmelighet,så sier jeg det ikke videre til min mann. Da blir det mellom meg og min venninne.

Skrevet

Dersom hun ikke kan holde noe for seg selv, så er det jo greit at hun sier fra. Jeg hadde nok følt at jeg hadde utslettet livet mitt - og ikke overholdt de uskrevne reglene om hva man sier og ikke sier - dersom jeg hadde måttet delt alt med min mann. Og jeg deler gjerne ganske mye med han, men det er mer på mitt private plan, ikke andres.

Skrevet

Ja jeg er enig med deg i det du sier.

Men hun sier det nå etter 5 år som venninner.

Og etter noe jeg har sagt til henne plutselig blir allmennkjent i bygda, og jeg spør hvor dette kommer fra!!

Skrevet

Jeg deler det meste med mannen min, men ikke ting som jeg har snakket med venninner om som er av mer fortrolig art. Ei venninne var forundret over at mannen min ikke visste visse ting for hun antok at jeg hadde fortalt det, men jeg oppfattet det som fortrolig og sa ingenting til han. Det var ingen stor sak, men fikk meg til å tenke at det er stor forskjell på hva folk forteller andre. Vi har alle grenser på forskjellig sted i forhold til hvor åpne vi er om ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...