Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Har jo hatt sure oppstøt og halsbrann før, men dette kjennes så annerledes. Vondt midt nedi halsen, nesten i brystet. Sånn man får om man har løpt ute i kaldt vær. Er det også halsbrann? Og hva kan jeg ta for det? Er sååå vondt.. :-S Er i uke 32
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Ta en gaviscon, funker det er det halsbrann, funker det ikke var det noe annet. Du er ikke forkjøla da?
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Hehe, jeg er ikke SÅ borte at jeg ikke kjenner om jeg er forkjøla.. :-P Nei, det kommer og går og er verst om kveldene. Gaviscon funker ikke, melk funker innimellom. Samme med Nyco.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Banan og melk kan hjelpe. Høres ut som halsbrann. Har du prøvd link? det virker litt anderledes enn gaviscon.
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Aner ikke. Men å spise mandler hjelper meg når jeg har halsbrann. Og det er jo ganske godt også :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå