Gå til innhold

Hva kan jeg forvente meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul i morgen er nesten 10 uker. Hvordan ser han/hun ut? Ser det ut som en baby eller bare en liten klump?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig utviklet i uke 12, men om du googler finner du sikkert bilder av 10 uker gamle fostre.

Skrevet

jeg syns de ser ut som en liten cashewnøtt med noen klumper som skal bli armer og ben da.. hehe

Skrevet

jeg var da jeg var 9,5 uke.

da så jeg hodet og kroppen, så var det påbegynt bein og armer :) Så de bevegde seg litt også.

Skrevet

Jeg tok UL i uke 10, og så tydelig et lite menneske. :) Eller, alien er vel kanskje mer riktig. ;) Jeg var så heldig å få 3D også.

Skrevet

skjønner at jeg kan google..men er kosellig å lese folks persolige oppfatning.

 

Gleder meg til i morgen!

Skrevet

Å så koselig da! Blir godt å se at det virkelig er en baby der inne, har ikke hatt noe særlig graviditets tegn enda. Var mye kvalm med 1 mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...