♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Skal på ul i morgen er nesten 10 uker. Hvordan ser han/hun ut? Ser det ut som en baby eller bare en liten klump? Takk for svar!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Ferdig utviklet i uke 12, men om du googler finner du sikkert bilder av 10 uker gamle fostre.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 jeg syns de ser ut som en liten cashewnøtt med noen klumper som skal bli armer og ben da.. hehe
Trulte76 Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 jeg var da jeg var 9,5 uke. da så jeg hodet og kroppen, så var det påbegynt bein og armer Så de bevegde seg litt også.
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg tok UL i uke 10, og så tydelig et lite menneske. Eller, alien er vel kanskje mer riktig. Jeg var så heldig å få 3D også.
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2008 skjønner at jeg kan google..men er kosellig å lese folks persolige oppfatning. Gleder meg til i morgen!
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2008 Å så koselig da! Blir godt å se at det virkelig er en baby der inne, har ikke hatt noe særlig graviditets tegn enda. Var mye kvalm med 1 mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå