Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg sliter med gutten min.Han er 8 uker og sover ikke om natta.I dag sovnet han kl 12 og sover ennå(kl 22.30).Var våken i hele natt da(fra kl 01 til kl 12)Prøvde å holde han opp når han våknet før i dag men han bare gråt og sovet etter han fikk melk.Var trøtt stakkars.Hvordan kan jeg snu døgnet sånn at han er våken om dagen og sover om natta?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 det må nesten komme av seg selv, han er jo så liten ennå....du kan jo prøve å ha det veldig lyst og litt støyende på dagen, og heller ha det mørkt, stille og kjedelig på natten, da vil dagen virke mer interresant, og natten kjedelig... kanskje det hjelper? og la ham ligge i vognen eller i en liten reiseseng på natten mens du sitter eller ligger ved siden av i sofaen eller noe, uten å snakke så mye til ham, ikke gi ham mye å leke med, bare en kosebame som han kan ta og kose på, men ikke rangler eller noe, dette blir stimuli;) og når han er våken på dagen snakk mye til ham, men ikke hold ham våken hvis han er trøtt, søvn avler søvn;) lykke til, hilsen ei med mange våkennetter på rompa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå