LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Når jeg var 15-16 år kjente jeg en gutt, litt yngre enn meg som var skikkelig drittunge. Sånn type pøbel som aldri gjør noe pent eller rett eller høflig, utaggerer og smeller med dørene. Stygg var'n og jeg likte han ikke i det hele tatt. Regna med han kom til å joine en eller annen gjeng, få et nasty kallenavn og havne på kjøret. Så i kveld dukka han opp på facebook og la meg til som venn. Ohh my God! Ikke bare var han blitt noe så sinnsykt kjekk (sukk og dån men jeg har kjærest), men god jobb og greier... Jaja, skulle vist det dengang,skulle sugd meg på'n! :-D
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 hehe ekke det typisk?? Har kjennskap til flere sånne som har blitt skikkelig hunker med gode jobber. Ene er nyutdanna lege... Æsj:D
Joikaboll@ Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Har to sånne venner på fjesboka jeg også *sukk" så feil kan man ta ;o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2008 Ja irriterende... De øya flimrer fortsatt på netthinna...grrr! Hmm...lurer på om jeg er "en sånn" for noen? Var jo både vill og gal og skolelei og det meste for 15 år siden. =))
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2008 Hahah, godt å høre :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå