Gå til innhold

Så feil kan man ta...!


LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var 15-16 år kjente jeg en gutt, litt yngre enn meg som var skikkelig drittunge. Sånn type pøbel som aldri gjør noe pent eller rett eller høflig, utaggerer og smeller med dørene. Stygg var'n og jeg likte han ikke i det hele tatt. Regna med han kom til å joine en eller annen gjeng, få et nasty kallenavn og havne på kjøret.

 

Så i kveld dukka han opp på facebook og la meg til som venn. Ohh my God! Ikke bare var han blitt noe så sinnsykt kjekk (sukk og dån men jeg har kjærest), men god jobb og greier... Jaja, skulle vist det dengang,skulle sugd meg på'n! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ekke det typisk??:)

Har kjennskap til flere sånne som har blitt skikkelig hunker med gode jobber. Ene er nyutdanna lege...

Æsj:D

Skrevet

Har to sånne venner på fjesboka jeg også *sukk" så feil kan man ta ;o)

Skrevet

Ja irriterende... De øya flimrer fortsatt på netthinna...grrr!

 

Hmm...lurer på om jeg er "en sånn" for noen? Var jo både vill og gal og skolelei og det meste for 15 år siden. =))

Skrevet

Hahah, godt å høre :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...