råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 dukkehuset Lundby til 299 kr!!!!!!!!!! tipper det er ei jente som blir fornøyd til jul!!!
tato Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Oi, det var billig!!! Var det et tilbud de bare hadde i dag eller? Var et bra julegavetips til snuppa mi egentlig, selv om hu bare er 5 mnd....he he..
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 tror det bare var i dag ja.... alltid kjekt med et sånn et dukkehus. så kan barna til datteren min overta det. Huset er jo ikke akkurat fancy....men desto bedre at det varer år etter år.
3nydeligesmå Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Eg har mitt frå eg var lita.Det skal jenta mi få når ho vert litt eldre. Synest det er veldig koseligt at ho kan få arve leker etter meg. Men må kjøpe ein delnye møbler til det da.Min lillebror og nabojenta var så snille å vasket ned dukkehuset for meg....dei la alle møblene i ein bolle med vatn:(Det meste gikk i oppløsning....
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 uff da....men kjekt at huset holder seg da!! gleder meg til å gi det til datteren min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå