InLove♥ Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 jeg er 32 uker på vei idag ( JIPPI )<3 men det jeg nå lurer på er om jeg allerede nå kan kjenne at jenta i magen hikker? Og kan dere beskrive litt hvordan dette kjennes ut? For jeg kjenner små rytmiske " dunk " i magen noen ganger. .og innbiller meg at dette må være hikke.
Hakkamella Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er 32+3 sånn cirka. Og jeg tror jeg kjenner hikking og. Jeg merker det med at hun gir fra seg rytmiske pulsslag, som om jeg har hjertebank helt nederst i magen. Hun ligger med hodet ned for det meste. Regner med at det er hikke.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Høres ut som hikke, og det er vel fra nå du kan kjenne det, tror jeg. Etter hvert vil du kjenne det kraftigere, små skikkelige dunk som kommer som en slags pulsslag. Er altså ikke så lenge mellom hver hikk som hos oss! :-) Førstemann hikket masse i magen og fortsatte da han var nyfødt. Ikke noe gøy å se den bittelille kroppen hoppe for hvert hikk!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Kjente hikking på forrige legekontroll og jeg var da 26/27 uker. Jeg visste det ikke selv, kjente bare en litt rar, men veldig jevn/rytmisk "dunk" helt nederst ved trusekanten men hørte det på doppleren. "Åh, han hikker" sa bare legen. Etter det har jeg jo begynt å legge merke til det, og nå har han jammen hikket minst en gang om dagen i 4 dager på rad. Skal tro hvordan det blir når han kommer ut, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå