WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Tenkte å kjøpe Sultan Blunda madrass. Er vel grei kvalitet på IKEA på sånne ting også vel?
De tre gull Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Vi har til tulla vår.. Har ikke hørt henne klage ennå.. men så er hun bare ni uker.. Den virker helt ok
Gjest irismor Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Husk å sjekke om madrassmålene passer til senga. IKEA har egne standardmål på enkelte ting.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Vi har ikke i sprinkelsenga, men til voksesenga til han på 4 har vi ikea madrass og han har sovet veldig godt han =)) Selv har vi Ikea madrass til dobbeltsenga og den har vi hatt i nesten 10 år. Bytta overmadrass bare en gang (for 2 år siden)
NormaJean Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 vi bruker ikea sultan madrass til oss voksne og til lillegutt, sjekk denne forbruker testen: http://forbrukerportalen.no/Tester/2005/madrassetest vi er veldig fornøyde
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2008 Takk for svar:) Flere med erfraringer? jenta vår er 2,5 år og tenkte å få ho en større seng snart. Vi skal kjøpe både seng og madrass på IKEA, og jeg så det var merkelige mål. Står at man burde ha en overmadrass og til alle de madrassene, men størrelsene var bare mindre enn de aktuelle madrassene. Merkelig. Men men, finner vel noe som passer:)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2008 Norma Jean: Takk! Kikket på linken du sendte, og bestemmer jeg meg for å kjøpe en sånn madrass:) Ikke alltid det dyreste som er det beste gitt, og jeg syntes virkelig barna (og vi) skal ligge godt når man sover. De utvikler seg mye, og en dårlig madrass er nok ikke så bra da.
Gjest julestjerneblinkestjerne Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Har fjærmadrassen til junior - virker helt super! IKEA har jo ikke dårligere kvalitet enn andre, men man får det man betaler for - for å si det slik. IKEA kjører alle prisklasser, og man kan velge selv. Velger man aller rimeligste alternativ, til slikk og ingen ting, er det klart kvaliteten er deretter. Men, holder en stund. Jeg pleier å holde meg unna rimeligste alternativ. Kjøpte nettopp den nest billigste madrassen, mulig det er Sultan Blunda?, husker ikke hva den het. Skal ha den til babis på hytta. Kan ikke forstå at den ikke skal være bra.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Tror det var sultan blunda jeg kjøpte til Daniel. Måtte ha noe i fullfarta for ett par dager siden da kattefilla hadde tissa i madrassen til Daniel. Daniel har foreløpig ikke klaga så )
Mayken Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Vi har Sultan Drômma i senga til snuppa, var den vi brukte i grindsenga også. Kommer til å kjøpe en ny sånn til senga litt før babyen kommer. Senga snuppa har nå er 70x160 og vi har kjøpt Sultan slumra overmadrass i tillegg. Hun sover veldig godt i den nye sengen sin. Er fjærmadrasser begge to som vi har hatt. Selv har vi rammemadrass fra Ikea og er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå