Gå til innhold

Skal dere jobbe fulltid?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig å ha mulighet til å velge litt selv hvordan jeg skal jobbe. Når permisjonen min går ut skal jeg jobbe 50% i nattstilling... Har jo ikke barnehageplass før august da, så jeg skal kombinere nattevåk og barnepass på dagtid.

 

Regner med å begynne i 80% til høsten når jeg skal begynne å jobbe igjen. Synes det er litt for travelt å jobbe 100% og skulle få familielivet med to små til å gå opp... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner fulltid 19.januar og jobber skift (07-14:30 og 14:30-22)

Kan ikke påstå jeg gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir fulltid fra januar (har februarbarn), men kommer til å begrense overtid og reising i forhold til FØR barn. Så satser på 8-timersdager og det er jo ikke så ille :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er travelt med 100%, dagene forsvinner jo bare!

Jeg er fulltidsstudent nå, og ser ikke for meg at det blir så lett å få redusert stilling med det første når jeg er ferdig utdanna lege heller. Det er litt dumt, kunne nok tenke meg å jobbe 80% i perioder. Men vi får se, det er en stund til enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre leger på jobben som nettopp har fått hver sin... Og de sier det samme, synes det er vanskelig å få redusert stilling. De er litt misunnelige på oss sykepleiere, for vi kan jo "velge selv" hvordan vi vil jobbe... :o)

 

Men studentlivet gjør vel at du kan ta litt kortere dager på dagtid og så heller ta igjen litt etter sengetid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...