Gå til innhold

når har dere ordinær ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har termin 24.06, og venter fortsatt på ULtime. Håper vi får time 21.01 for da har samboeren min bursdag ;-) Mulig jeg ringer sykehuset snart og hører hvordan jeg ligger an. Løper i postkassen hver dag for å finne det etterlengta brevet

Annonse

har termin 10juni og har fått ultralyd 23desember. håper vi får se kjønnet. kanon julegave med ultralyd helt oppi jul.

tror nok det har noe med kapasitet å gjøre på hvor tidlig man får ultralyd. hadde ikke ventet å få time før etter jul, men vi var heldige og slapp å vente så lenge

Annonse

Synes du skal purre på den, ja!

Selv har jeg termin 11.06. (Fikk endelig fyllt ut helsekortet hos jordmor i dag, og hørt hjertelyd!) Har fått UL time 13.1, men synes det er i seineste laget. Da vil jeg være i uke 20, og det er mistanker om jeg ligger en uke foran, så jeg bestillte en privat i dag, som jeg får den 6.1. Bare en uke før, men da slipper jeg reisevei og er innenfor uke 20 dersom terminberegningen viser seg å være en uke før.

1 mnd siden legen sendte papirene mine til sykehuset og fortsatt ingen svar. Ringte sykehuset i dag og maste litt :) Hun jeg snakket med leita papirene mine fram i ei bunke og noterte ned at jeg ventet. Skulle ikke trenge å vente så veldig lenge sa hun ;) innen neste uke da regner jeg med

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...