Gå til innhold

når har dere ordinær ultralyd?


*chilly med baby i magen*

Anbefalte innlegg

har dere juli jenter fått innkallelse til ordinær ultralyd enda? når?

jeg venter fortsatt, har termin 7.6=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bør du ringe legen din å høre om han har sendt papirene dine..

 

jeg har termin 23.06 og skal på ordinær ul 15.januar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 24.06, og venter fortsatt på ULtime. Håper vi får time 21.01 for da har samboeren min bursdag ;-) Mulig jeg ringer sykehuset snart og hører hvordan jeg ligger an. Løper i postkassen hver dag for å finne det etterlengta brevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 26.06 og har fått innkalling til ultralyd i måndesskifte januar/februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 13.06. og har fått UL 20.01. Synes det var litt seint da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har foreløpig termin den 15.06 og var på ultralyd den 03.12, men fikk ikke sett kjønnet så fikk ny ul time i midten av januar:) sikker veldig forskjell på sykehusene og hvor god tid de har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 10juni og har fått ultralyd 23desember. håper vi får se kjønnet. kanon julegave med ultralyd helt oppi jul.

 

tror nok det har noe med kapasitet å gjøre på hvor tidlig man får ultralyd. hadde ikke ventet å få time før etter jul, men vi var heldige og slapp å vente så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har temin 26 juni. Skal på ultralyd 21/1. Fikk brev fra sykehuset ca en uke etter at lege sendte inn papirene, så det gikk veldig fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24. juli og skal på første kontroll i morgen,

så antar at JM sender henvisning da..!

 

Om å gjøre ikke stresse, vel..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 2.6 og har ennå ikke fådt time. skal ringe senere å etterlyse timen. jordmora sa at det kunne hende at skjer feil. forsto det slikt at det skjer tidt og ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Synes du skal purre på den, ja!

 

Selv har jeg termin 11.06. (Fikk endelig fyllt ut helsekortet hos jordmor i dag, og hørt hjertelyd!) Har fått UL time 13.1, men synes det er i seineste laget. Da vil jeg være i uke 20, og det er mistanker om jeg ligger en uke foran, så jeg bestillte en privat i dag, som jeg får den 6.1. Bare en uke før, men da slipper jeg reisevei og er innenfor uke 20 dersom terminberegningen viser seg å være en uke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare ca 1 uke siden han legen sendte henvisning så venter i spenning, løper ut i posten hver dag...=)

håper sååå på å få snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mnd siden legen sendte papirene mine til sykehuset og fortsatt ingen svar. Ringte sykehuset i dag og maste litt :) Hun jeg snakket med leita papirene mine fram i ei bunke og noterte ned at jeg ventet. Skulle ikke trenge å vente så veldig lenge sa hun ;) innen neste uke da regner jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har termin 24juni og skal til jordmor 14.01 og ul på sykehuset den 22.01..!! tror det blir ul begge gangene..!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det etterlengta brevet i dag!!! Ultralyd 22.januar!! :D Gleder meg mer til det enn til julaften. Får julaften to ganger på kort tid da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 29. juni og skal til ordinær UL 26. januar :) Har vært på privat ulralyd for en uke siden, og gleder meg til å se den lille skatten igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...