Sara Rompompei Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 er rett og slett det værste som finnes. Helt utrolig hva en stor dose irritasjon kan gjøre med de rundt deg. Da de kom hjem i dag så hylskreik lillebror. Storesøster og storebror krangla og sloss. Og pappaen gikk bak og freste og kjefta. Ting hadde visst ikke gått helt som det skulle der i dag. Så da ble det litt ekstra krangling her også Kjempestas! Det er da jeg kjenner litt på at det jaggu er godt å være alene også!
Næsningsfrua Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg må innrømme at jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse, ingen kan få en pappa så grinete som unger som ikke gjør akkurat som han vil. Og da blir unga surere, som fører til at pappa blir surere, og så sprer surheta seg utover omgivelsene.En ordentlig ond sirkel. Men da var det godt at den sure pappan kunne gå hjem til seg selv
dritgrei hei hei! Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 sure menn er kjedelig, dritkjedelig faktisk....
Mariamin Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Æsj, ja sure, grinete mannfolk er noe dritt. Min har en tendens til å brøle i tide og utide. Av og til kjenner jeg at det er vanskelig å være unisont enig foran barna. Spesiellt når han er muggen for ett eller annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå