Shabby Cheap Chic Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Ikke at jeg trenger det men bare lurer.. Snuppa er som er mark på stellebodet så hun står på en krakk i stedet foran vasken... Ligge på stellebordet er helt uaktuelt...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jentungen ligger over fanget på magen over fanget mitt, og fikler gjerne med noe spennende som vi finner på badet.
-MtG- Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Han ligger på rygg i sengen vår(på et håndkle). Han synes ikke det er så fryktelig gøy, men det går ganske bra:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Vi måler i rompa mens hun ligger. Hun er ikke veldig begeistret, men forstår at jeg må for å vite om hun er varm og da hun ligger fint i ro. Jeg ber henne alltid høre etter om det piper, så hun er veldig glad når det endelig gjør det...
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 Hmm, ja er det noen andre måter å måle på da?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 har pannetermometer jeg...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Vi måler i øra. Det er det de gjør på sykehus også og fungerer veldig greit. MEN man må jo være nøye med at man får tempen riktig inn i øregangen da. Da sitter vesla fint på stellbordet eller på fanget mitt og vender øret mot meg. Ikke noen protester...
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Tar tempen i stumpen, ligger på stellebordet.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2008 Var en lege jeg snakka med en gang som ikke skjønte det med pannetermometer... Han sa at de ikke kunne bli riktig siden det bare måtte måles i overflaten av huden.. Hmm ikke veit jeg.. Er ikke fastlegen min da.. Har pannatermometer men veit ikke helt om jeg kan stole på det.. :S
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 liggende på fanget, rektalt. Hun er tre.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. desember 2008 #12 Skrevet 7. desember 2008 Vi måler i øre med øretermometer. Men nærmer temperaturen seg opp mot 40 grader måler vi for sikkerhets skyld i rumpen med vanlig termometer.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. desember 2008 #13 Skrevet 7. desember 2008 Om det finnes andre metoder ja! Øretermometer Smokketermometer Under armen Pannetermometer Jeg stoler dog mest på den i rompa. De brukte pannetermometer på meg på sykehuset en gang, så tror nok ikke det er helt uvanlig.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 7. desember 2008 #14 Skrevet 7. desember 2008 Pannetermometeret mitt måler med infrarøde stråler (tror jeg det var) som måler blodets temp. Brukte det senest tirsdag, da viste det 38.3 på vesla. Var på legevakten litt seinere, der viste øretermometeret 38.6. Så det er jo ikke så stor forskjell da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå