Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Føler meg så teit og irritert her jeg sitter. Jeg har sagt at jeg kunne lage noen julekort i år for noen venninner. Alle fikk samme beskjed, pga sykdom så ville jeg at alle mailet meg de bildene de ville ha med på kortet . Jeg ville ikke være fotograf i tillegg. I tillegg sa jeg at jeg lager kun et forslag , de som ikke liker det får heller bruke ferdige maler. Så er det en da.. Tårefullt sier hun ikke har noen gode bilder selv, om jeg kan gjøre et unntak. Joda, jeg møter opp med kamera - men ville barna bli tatt bilde av? Neida... Brukte en times tid på godsnakking. Fikk tatt noen tilslutt. Sendte nå ikveld over første forslag. Kunne ikke brukes i følge konfirmanten, for det var han som bestemte. Sendte andre forslag. Neida, han likte ikke oppsettet... Idioten meg har nå sendt tredje forslag.... Har ikke fått svar enda. Kan noen please komme å banke litt vett inn i hue på meg??? Hvorfor klarer jeg ikke stå for det jeg har sagt?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Heller venninna di det er noe galt med!!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Om ikke tredje forslag godkjennes av konfirmanten, så send en mail med; Synd at ikke forslagene falt i smak, men da har jeg prøvd så godt jeg kunne. Ser dessverre ikke at jeg har mulighet til å bruke mer tid på dette da jeg har masse å fikse neste ukene, så jeg sender bildene vedlagt. Så håper jeg dere kan finne en mal på nettet evt og lage noe som faller i smak:) Blir gøy å se det ferdige resultatet! Klem XX
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 HI her: Takk, da er jeg ikke helt på jorde da. Får så lett følelsen av å være urimelig.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Nei kjære deg, det er jo ikke du som er urimelig, du strekker deg jo langt! Er jo heller venninna di som er urimelig som aldri blir fornøyd! Det er lov til å si at nok er nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå