Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Den lille jenta mi hyler når jeg skal prøve å bære henne i mei taien.. Jeg har prøvd å ha beina i froskestilling, da bare griner hun. Og når jeg prøvde å ha beina rett ut hylskrek hun. Trodde babyer likte å bli bært jeg.. Noen andre som har opplevd dette?
mai mammaen til to Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 hvor lenge har du bært? jeg begynte ikke å bruke den før han var 4 mnd da.. men han har ofte skreket en del når jeg fester han fast. han syns det er kjedeig. men når jeg har begynt å gå så roer han seg fort. men kan jo ta litt tid å roe dem igjen om du skjønner... min er 7 mnd nå og han elsker å sitte i den. sitter på ryggen nå og og det er stas. spesielt om mammaen har glemt å ta strikk i håret. hihi
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Står du i ro når du har henne oppi? Knebøy er tingen for små urolige, da får de bevegelse og det er ofte ikke mer som skal til. Knyter du henne stramt nok? Og så er det lurt om hun har ny bleie, er mett og god, og ikke overtrøtt. Har ikke båret så små selv, siden jeg ikke "oppdaget" meitai før jentungen var nesten året.
mamman til to gutter Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Den eneste babyen jeg vet om som ikke har likt å bli bært er en som har hatt store problemer med nakken (kiss-syndrom), så hvis det ikke hjelper å huske i knærne el, ville jeg lest mer om kiss hvis jeg var deg og sett etter om flere av kjennetegnene kan stemme.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 hmm.. Ja hun har flere av kjennetegnene til kiss.. Har også hørt at de som er tatt med keisersnitt har større sjanse for å få det.. I tillegg lå hun med pannen i åpning så hun har jo hatt stor belastning på nakken.. Skal ringe å få time hos kiropraktor så fort som mulig..
juliogjuleprinsesse Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Datteren vår liker seg veldig godt i meitai'n både nå (4,5 mnd) og helt i fra starten. Dumt at han ikke liker seg i meitai'n, den har reddet oss mange ganger. Vi har benyttet frroskestilling frrem til nå.... Har du forsøkt hud mot hud i den? Det var en suksess her.... Vel, dårlig med råd jeg... Vi var hos manuellterapaut for å undersøkeom KISS, men det ble ikke påvist noe. Men kanskje du skal undersøke med manuellterapaut også??? (fysioterapaut med etterutdanning...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå