Gå til innhold

Dere som har delt foreldrerett.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det for barna og være annen hver uke hos mamma/pappa?

Og taper jetg evnt. noe penger annet enn farsbidraget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil jo miste alle stønader som følger med å være aleneforsørger. Dobbel barnetrygd, overgangsstønad osv

 

Forøvrig heter det delt foreldreomsorg.

Skrevet

Hallo!??? Du TAPER iallfall ingen penger - heller ikke barnebidraget...

Vil anbefale deg å tenke barnets beste fremfor hvor mye penger du kan "tjene" på den ene eller andre omsorgsfordelingen...

 

Vi har delt omsorg, og det fungerer kjempefint for oss. Dette avhenger av hvor godt man kan samarbeide, hvordan barnet er, hvor man bor i forhold til hverandre, hvor gammelt barnet er, osv osv osv.. vanskelig å gi et entydig svar uten å vite mer konkret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...