Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hvordan er det for barna og være annen hver uke hos mamma/pappa? Og taper jetg evnt. noe penger annet enn farsbidraget?
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Du vil jo miste alle stønader som følger med å være aleneforsørger. Dobbel barnetrygd, overgangsstønad osv Forøvrig heter det delt foreldreomsorg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Hallo!??? Du TAPER iallfall ingen penger - heller ikke barnebidraget... Vil anbefale deg å tenke barnets beste fremfor hvor mye penger du kan "tjene" på den ene eller andre omsorgsfordelingen... Vi har delt omsorg, og det fungerer kjempefint for oss. Dette avhenger av hvor godt man kan samarbeide, hvordan barnet er, hvor man bor i forhold til hverandre, hvor gammelt barnet er, osv osv osv.. vanskelig å gi et entydig svar uten å vite mer konkret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå