AE84 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 heihei! jeg har begynt på jerntabl. pga jernmangel, men sliter også med mye halsbrann! med en tilfeldigvis leste jeg pakningsvedlegget til gaviscon, hvor det stod at man ikke skulle ta dem med jerntabl pga at de ødla for jerninntaket! lurer da på: gjelder dette link også? noen som har pakningvedlegget til link som kan skjekke dette for meg???
1+1=<3 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Gå på felleskatalogen.no - der skal du finne det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå