Gå til innhold

Er det noe poeng i å teste i morgen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i dag 4 uker siden første dag i siste mens. Testet neg i ettermiddag, men foreløpig ingen mens da. Er det noen sjans for at testen er neg i dag på ettermiddagen og eventulet pos i morgen tidlig? Eller blir det rett og slett for tett ?

Er veldig usikker på når ikm er men jeg tror el var på tirsdag for snart to uker siden og at da ikm vil være på tirsdag eventuelt onsdag.. (første mens etter fødsel, så tar utgangspunkt i syklusene mine før forrige graviditet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne. Er også akkurat 1mnd siden første dagen i min siste mens, og hååååper at jeg snart endelig får pos test... Testet også neg i ettermiddag, anger at jeg ikke gjorde det i morges, for jeg føler kanskje det blir for tett å gjøre i morgen.

Skrevet

Til dere begge: Det er å anbefale å vente 3 dager med å teste gang nummer to, fordi det kan være sen økning i hcg. Da bør dere teste med morgenurin.

Dersom dere er på ikm i dag ville det sannsynligvis (hvis dere ikke har drukket ekstreme mengder) vært positiv i dag hvis det var gravid. Det betyr ikke at dere ikke er gravide, for noen kan få veldig sene positive tester (men det gjelder jo bare ytterst få).

Skrevet

Ser nå at ikm ikke er før om noen dager, men da bør dere uansett vente 3 dager og teste på morgenen :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...