Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg skrev to innlegg- som omhandlet det samme, men vinklet dem forskjellig. I det første innlegget skrev jeg at jeg trodde jeg var gravid, fortalte hvorfor osv, og latet som om jeg hadde blitt veldig glad dersom jeg hadde vært gravid. ALLE som svarte skrev "nei du er ikke gravid, osv". Så skrev jeg samme innlegget, men at jeg håpet at jeg ikke var gravid, da svarte igjen ALLE "du er gravid, høres ut som om du er gravid osv." Jeg beskrev de samme "symptomene" i begge innleggene, SÅ helt tydelig at man skal være litt fæle her inne
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hm, skummel mentalitet på mange her inne. Misunnelse og bitterhet er de tydeligste karakteristikkene synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Nei dæven! Du burde blitt forsker du.
overkill Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Har lagt merke til dette ved fleire anledningar. Mange som ikkje unnar andre noko godt her inne. Har også sett det når folk spør om sjukemelding. Dersom dei skriv at dei for all del ikkje ynskjer å verte sjukemeldte, så vert dei råda til å be legen om det. Om dei ynskjer sjukemelding får dei beskjed om at dei er snyltedyr. Og symptoma, der er dei same:)
___ Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Nå vet jeg ikke hvilke innlegg du skrev ,men jeg vet med meg selv at om ikke et svar er opplakt, vil jeg være forsiktig med å skrive det at vedkommende sikkert er gravid hvis deter det hun ønsker. Jeg vil være redd for å gi falske forhåpninger. Det samme hvis hun ønsker at hun ikke er gravid. Det ville være dummt å overbevise henne om at hun sikkert ikke er gravid slik at hun kansje droppet å teste seg. Veldig kjedelig om det skulle ende med at hun var gravid, men ikke fikk testet seg før så sent at det var for sent for abort for eksempel. Det kan jo være noe slikt inne i bilde som påvirker hva slaks svar du har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå