Bippe77 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 skal på jentetur... har du noen gode tips? nettsider? om det meste! Shopping, hotell etc etc...
twilla Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hvis dere er glad i is, må dere spise det oppe i det nye kjøpesenteret (Galeria Krakowska eller noe lignende) De servererer "middagstallerkner", f.eks diverse "pasta-retter" eller "pizza" i isform. Stilig, kjempegodt og ikke dyrt Ellers er vel det viktigste å gå og snuse rundt i gatene, det er en fin by, sentrum er trivelig innrammet med grøntanlegg. Ellers er det vanlig å besøke blant annet Auzwitch og saltgruvene utenfor byen, det kan dere jo vurdere. Begge er verdt et besøk.
digger Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Vi bodde på Novotel, like ved elven. Bra hotell med store rom og god og billig mat. Kort gangavstand til det meste i sentrum.
Bippe77 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 novotel ser bra ut.... noen flere med tips?
Joikaboll@ Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Jeg husker ikke hva det het der vi lå, det var leiligheter, på torvet. En super koselig by. Dere må hvertfall få med dere det store kjøpesenteret, tar ca 10-15 minutter å gå fra torvet. Gå innom alle små avsidesliggende butikker ;o)
Bippe77 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2008 gleder meg! Jeg elsker sånne småbutikker! og markeder... noen som vet om det er noen markeder der?
mamma`n til 3 gutter Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Det er en stor markedshall midt i sentrum, like ved Mariakirken. Mariakirken er også verdt å ta en titt inn i når altertavlen åpner seg en gang i løpet av dagen!
Bippe77 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2008 det skal jeg virkelig prøve å få til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå