Nea og juniors mamma Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Min lille prinsesse hikker og hikker, så og si daglig. Begynte å tenke på hva dette skyldes og om det vil øke sjansene for kolikk når ungen kommer ut? Noen som har noe erfaring på dette området?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Kan ikke svare sikkert på det, men kan svare utfra egen erfaring. Sist jeg gikk gravid hikka snuppa omtrent HELE tida, gjerne 3-4 lange runder i døgnet, ingen antydning til kolikk her. Hikka ikke så mye etter ho var født forresten, he-he...
elikatt -mamma til 4- Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Min forrige hikket også mye i magen, 3-4 ganger daglig, og ingen antydning til kolikk her heller. Han var en harmonisk og frisk baby, sov og spiste som han skulle. :-) Han hikket en god del de første månedene etter fødselen også, men det så ikke ut til å plage han. Snuppa i magen min hikker også en god del, så det er normalt.
midtsommernatt:) Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Sitter også her med en hikkende mage, noe jeg også hadde i forrige sv.skap. Kjempebra at babyen hikker, det er med på å modne lungene. Tror ikke det er noen sammenheng med hikking og kolikk. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå