Gå til innhold

Flere som fortsatt sliter med kvalme? (syte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare helt utslitt nå,vært kvalm siden uke 7 og er nå i uke 30. Har vært 100 % sykemldt siden uke 11 og har det ikke vært for det,har jeg nok ikke overlevd. Slet med kvalme i forje svangerskap også,sykemld hele svangerskapet da å. Men denne gangen er det bare grusomt,har en datter på 2,5 år som krever sitt og med en offshore mann er det ikke så lett..

Og legen min synes jeg bør prøve meg i jobb før jeg går ut i permisjon,hvorfor??? Klarer meg så vidt gjennom dagen,får så vidt levert dattra mi i barnehagen,å så vil han ha meg i jobb.... Takler ikke å skulle være på jobb,jobber i bhg,så er ikke så mye ro å få iløpedav en dag heller....

Ja ja,måtte bare få det ut,men heldigvis ikke såååå lenge igjen nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

ja, kvalmen er der. Var kjempedårlig frå veke 6 til 16, låg stort sett framfor doskåla, då eg nådde så langt som til veke 14 slutta eg heldigvis å spy, men kvalmen var der iallefall kvar morgen og kveld. Men det var omtrent på den tida bekkenet klikka fullstendig og har difor vore heilt sjukemeldt pga det sidan. No er eg så innmobil at eg treng sjåfør for å kome meg ut av huset, har heldigvis ein kjempeflink mann som tek seg av gullet på 2 år (som eg ikkje klarer noko med) og mor og veninner som kjem for å lufte meg med jamne mellomrom. No siste månaden så har kvalmen igjen blitt verre og det er så vidt eg klarer meg utan å spy både på morgenen og kvelden. Bit meg fast å tenker at det berre er 9 veker igjen no.

Uff, vart syting dette og, men som du seier, det må ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...