Gå til innhold

Okei, dette er sært, men litt morsomt da =))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lovet min mor (snart 56), at i løpet av uka skal vi dra til byen, og jeg skal hjelpe henne med å kjøpe sin første BH. =))

Hun er altså 56 år, og har aldri i sitt liv brukt BH. Jeg har utrolig nok fått utdelt en DD, mens hun mens hun ammet var oppe i en full A, før og siden har det knapt nok vært brystvorter. Men hun fullammmet meg i mange mnd, hadde mer en nok melk, og i steden for ammebh gikk det i trange topper for å holde innlegg på plass.

Så, nå spurte hun, om jeg som jo har en del erfaring med BH'er (på godt og vondt) om jeg unne hjelpe henne å finne en slik at hun kanskje får litt pupp. =) Regner med vi går for noe med innlegg. Herremin, det blir rart å se mamma med pupper! :-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe..så søtt=) Kos dere på shopping!! (oh heldiggrisen mammaen din..jeg vil gjerne bytte med henne).

Skrevet

Ja, det blir nok gøy! Hadde kanskje kunnet bytte jeg og, men tingen er som hun sier at hun aldri har føl seg som dame mellom skuldrene og navelen, og det kan vel ikke være greit det heller.

Skrevet

Hihi, i går var vi å kjøpte pupper til mamma!!!

Hohoho, vet ikke helt hva damene på Lindex tenkte, er vel mer vanlig at mor hjelper datter :-D Heldige mamman min som har mikropupper, hun passa jo ALLE BH'ene hun prøvde, jeg har flax om jeg passer èn av 15. Menmen, hun fant seg en enkel hvit og en sort med blonder. Heeelt sprøtt å se mamma med pupper, hun fikk til og med nesten kløft! Så gjenstår det bare at hun faktisk klarer å gå med bh, har en følelse av at hun kommer til å få kvelningsfornemmelser ganske kjapt. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...