Gå til innhold

Hva jobber dere med? (Yrke)


3stønn2kjønn1sønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

-carina- ja, jobber som anestesisykepleier på anestesiavdeling. Akkurat nå er jeg kun bleieskiftarbeider;))men, det blir å begynne redusert stilling i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er bare verden veldig liten, så det kunne jo ha hendt at vi hadde møttes på PO en gang... :oD

(Vi rullerer mellom intensiv og PO...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PO er det postoperativ? Heldig dere er som rullerer, tror det er godt å kunne gi pleie til noen "friske" syke/opererte innimellom og ikke bare pleie de som er veldig veldig syke, slik som intensivpasienter. Jeg er ikke på postoperativ, min jobb med pasienten er ferdig idet han/hun kommer på postoperativ avdeling. Jeg jobber heller ikke på intensiv, det hadde nok ikke jeg hatt kompetanse til. Min jobb er hovedsaklig å gi narkose etc til opr.pas.

 

Ja, man kan tilfeldig møtes som kjente på dib, litt skummelt:)) Men, trur jeg skal stå for alt jeg skriver om, uansett;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, po er postop, tenkte det var vanlig forkortelse overalt, jeg?! :o)

Man blir liksom litt vant til hvordan man har det hos seg selv og så tenker man at det er sånn hos alle.. ;o)

 

Nei, vet du ikke jobber på postop, men hos oss er det i hvert fall sånn at anestesi og operasjons-sykepleier kommer inn med pasienten på postop og gir oss intensivsykepleiere en liten muntlig rapport. Vi er også organisatorisk på samme nivå som anestesiavdelingen, så vi har litt å gjøre med hverandre i det daglige. Så vi er på hils/skravel med flere anestesisykepleiere. Og også er det jo noen intspl som har funnet seg noen anspl da... ;o)