kommer nr3? Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 oppdaget til min store fortvilelse 4 strekkmerker idag! begynte å strigråte,og mannen prøvde å trøste så godt han kunne! etter en stund skulle jeg gå i dusjen,og når jeg kom ut igjen var de vekk! det var bare merker etter sømmen på stilongsen min... følte meg så dum....hehe
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 hahahhahahha,samme har skjedd her!! jeg fant strekkmerker på siden av magen,ropte på sambo og sa "SE HVA DU HAR GJORT!!! " men så gikk di vekk
kommer nr3? Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 hahahhahaha! godt det ikke bare er meg! men det værste var at jeg ble så innmari lei meg...hadde ikke trodd at det var den reaksjonen som skulle komme! greit med noen strekkmerker,men føler de kan vente litt med å komme...er fremdeles 12 uker igjen...
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 jeg ble også veldig lei meg,hehe,man vet jo man kan få di men er alikevel ikke så forberedt på det viss du skjønner hva jeg mener ei venninne av meg fikk MASSE ei uke før hun fødte,da ble hun sur...det kan jeg forstå hehe..gått hele svanger skapet uten en eneste så bare PANG,der fikk hun mangen!
Maya_1 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Hehe. Har blitt frustrert over ett og annet buksemerke selv her I dag var det sambo sin tur, som plutselig begynte å kommentere at jeg jaggu begynte å få strekkmerker gitt! Heldigvis gikk de fort vekk
Maya_1 Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Kjenner forøvrig ei som gikk helt til termin uten et eneste strekkmerke, 1 uke på overtid kom det et helt hav av dem...så føler meg ikke trygg selv om det er kort igjen :/
Hakkamella Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Hahaha. Strekkmerker er jo egentlig ikke så farlig... det er jo bare fartstriper! Jeg har ikke noen (nye), for jeg har plenty fra før. Har vært overvektig siden tenårene, og gikk ned 60 kg før jeg ble gravid, så jeg regner med at jeg 'slipper' flere fartstriper nå. Strekkmerker burde forresten blitt til et æresmerke for oss som føder barn! Burde blitt noe vi kunne kalle 'SE HVA JEG HAR KLART!' -merker...
mmdt Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Hadde ikke strekmerker i mitt forrige svangerskap for etter at jeg fodte, magen skiffta form og pop saa var dem der. men kan troste med at hvis strekmerkene bare er i overflaten av huden saa gaar de bort etter en liten stund
Nikkan Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har verdenskart på magen etter førstemann og DET er noe å grine for. Jada de blekner jo litt......men kun litt!!! Vurderer oprasjon når jeg er ferdig med dette svangerskapet, for da skal jeg ikke ha flere. Håper du slipper å få noen merker
moder3 Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Jaja.. Her i gården ser jeg ikke buksemerkene for alle strekkmerkene. DA kan en begynne å deppe da..
moder3 Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Ps har forresten store planer om laser når jeg er ferdig, så det finnes da alltids ei råd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå