Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk meg en tur på stranden med hunden og sambo,så kom vi hjem og lagde nydelige fiskekaker til middag(lagde å lagde,vi varma di i sausen;) ) og etter mat så tok jeg meg en liten middagshvil...våkna opp at sambo fikk besøk,og jeg fikk den ria!!!! begynte å gråte jeg,for jeg ble litt skremt rett og slett. gikk vel 10 min eller noe,så kom en til!! Er ganske sikker på at det var rier også,for det gjorde veeeldig vondt....men fikk ikke mer..nå har det gått 2 timer og ingen flere rier...er jo egentlig glad for det da,er i uke 36 bare,men samtidig litt skuffet når det ikke kom mer...begynte å bli litt klar for å føde nå jeg ;)

Jaja,nå koser jeg me en skål vanilje is :)

Ha en fin kveld alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mageknipe å da, ikke uvanlig å få det vettu, det gjør veldig vondt.. men hadde vært moro om noe skjer ja.. har 28 dager igjen til termin, så skulle ønske det var noe på gang her å :) men lykke til da :)

Skrevet

takk for det :) 31 dager igjen her,håper han kommer litt før ;)

Skrevet

det skjønner jeg veldig godt.. vil ha han ut nå jeg, fått klar signal av leger og slik til att han godt kan komme nå :P hehe.. siden han er helt moden ;:()

Skrevet

ååå,jeg vil også ha ett sånn klarsignal!!! ;)

har begynt å aktivisere meg selv mye mer nå...har skrevet ned masse kjerringråd jeg skal prøve på hehe...mitt ønske er at han skal komme mellom 14-19 desember,for da rekker jeg å komme hjem til jul,og han slipper å ha bursdag i romjula...legen tviler sterkt på at han kommer i 2009,har terminen min 7 januar ser du

Skrevet

Ja mens terminen min som er 17 desember må gjerne stemme :P hehe.. for da er det ikke så lenge igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...