Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Føler det stikker og vokser i eggstokkene og livmoren hele tiden. Er livredd for å bli gravid igjen. En uke siden siste dag med mens i dag,haddsex 3 ganger denne uka, men ville jo vært umulig å merke noe! Men jeg blir halvsprø og kunne ønske man kunne teste tidligere. Og ja, jeg kan slutte å ha sex, men ville ikke det ødelagt mye av forholdet? Grunnen til at jeg er redd er at det ikke passer økonomisk og vi har en sønn på 8 mndr nå. Vil det beste for barna mine. Men er det flere som inbiller seg sånn, eller er det bare jeg som er helt sprø??
Pulverpadda Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Blir nok noen nervepirrende dager fram til neste mens! Men det blir sikkert bare værre jo mer du tenker på det. Ønsker deg i vert fall lykke til med valget du tar om du skulle være gravid
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Innbilt svangerskap kan komme av å ha et inderlig ønske om å være gravid, men man kan også få det når man er livredd for om man er gravid og egentlig ikke vil det.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Hva med og bruke en eller annen form for prev? så slipper du og bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg går også rundt og er halvredd for å bli gravid igjen, enda vi bruker prevensjon! Bruker ikke dere noe da? Går nesten ut fra det, altså.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Men tror dere at jeg kan kjenne det så tidlig uansett?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Joda, bruker p-piller. Ble litt kluss sist, glemte de to siste før sukkerpillene, så tok jeg de og fikk mensen. Så tenkte at det ikke gjorde noe siden jeg hadde mensen og fortsatte som før, men har hørt etterpå at det ikke var så lurt.. Dumme meg! Har du det sånn med stikking og sånn?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Hvis du er gravid er du ca3 uker på veg da vel? Ikke for å skremme deg, men mitt svangerskap startet med stikkinger og straminger nederst i magen, og det kjente jeg før jeg testa.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Jepp, jeg har stikkinger og allslags "skumle" symptomer til tider. Synes jeg selv, da.. Det sitter nok mer i hodet på meg:) Men jeg kjenner virkelig stikkingene altså
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Det er nok desverre ikke annet å gjøre enn å vente litt, så teste dersom ikke mensen kommer, men det vet du jo :-) Veit hvordan du har det, jeg er også redd for å bli gravid akkurat nå, av mange grunner, og selv med beskyttelese syns jeg at jeg kjenner symptomer av og til, nettop fordi jeg er redd for det! Lykke til uansett utfall, og prøv å ikke tenke så på det for da blir du gal!!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 Takk for svar jenter! Jeg kan jo umulig være tre uker på vei, siden jeg hadde siste mensdag sist lørdag(ikke igår) og ingen sex 1,5 uke før mens heller pga han jobbet borte da. Så er jeg gravid, må jeg hatt eggløsning denne uken, og tenker selv at det må jo være helt ekstremt hvis jeg skal merke det?? Nei, huff, må nok bare vente. Har akkurat bestilt 10 tester på billigtester.no, hehe.. Så nå kan jeg teste med god samvittighet. Og heretter blir det piller og kondom!! Han får bare klage, for dette er ikke verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå