Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg blir ikke kåt av han, det er ubehagelig å kysse med han, fsynes dette er trist!har ikke vært slik bestandig..men kommet nå i det siste, betyr dette slutten på forholdet?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Neida, ikke hvis dere vil jobbe litt med det.... vær aktiv selv, søk romantiske settinger og fokuser på alt som tidligere tente deg.... tenning avler tenning og sex avler sex, så kommer du først inn i et godt spor så er du i gang igjen:) lykke til...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Gud det var godt å se at det ikke bare er meg som ikke tenner på mannen sin. Jeg elsker han og vi har det fint sammen. Vi har et barn og har ikke like mye tid til hverandre nå, men det er ikke ingenting tid heller. Men jeg er også i en periode hvor jeg ikke tenner. Og jeg synes nå den har vart ganske lenge.. flere måneder. Vi har jo hatt sex og god sex også, men det er ALDRI jeg som tar initiativ til det, og jeg trenger laaaang tid for å "varmes opp". Har også tenkt om det er slutten eller hva dette er for noe.. Men jeg tror jammen jeg skal følge rådet til anonym ovenfor her... Jeg elsker jo mannen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå