Gå til innhold

Omgangssyke....


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter da med omgangssyken for 2 andre dag på rad. Er halvveis i svangerskapet, og er så støl og gåen i magen at jeg bare har lyst å legge meg ned å gråte... Kommer begge veier!

Noen som har tips og råd for å få dette unna fortest mulig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som hjelper for med ved omgangssyke er å hvile så mye som mulig. Febernedsettende ved behov, og mye væske.

 

God bedring! ;D Hadde den selv for en ukes tid siden. Føler virkelig med deg.

Skrevet

Tror dessverre at man bare må la kroppen ta den tiden den trenger....

 

Føler også med deg da jeg også hadde det for akkurat en uke siden! Hjelper ikke med magen i tillegg liksom...

Skrevet

føler med deg jeg også!

hadde det vel ca en uke siden jeg og :S

Men jeg blei litt kvalm av vanlig vann og jeg da, uheldigvis.men saft som ikke er sukkerfri funker bra..heldst ikke sukkerfri siden bare det kan fremkalle kvalme :) masse marie kjekks..tror dem bruker det på sykehusene også for å stille kvalmen ned :)

knekkebrød uten noe på funnker også..sånn at du får i deg noe :)

god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...